Foto Solidair

Het Paaskamp aan Zee: een solidariteitsweek voor jongeren

Webredactie

Een onvergetelijke week voor jongeren van 14 tot 20 jaar uit alle hoeken van het land in het teken van diversiteit, solidariteit, vol nieuwe ervaringen, engagement, actie en amusement. Dat is het Paaskamp van de jongerenbeweging van de PVDA. Voor deze derde editie installeren we ons…aan zee!

Een kamp in het teken van diversiteit

Het Paaskamp, dat is een week waarin iedereen welkom is, zich thuis kan voelen en zich kan uitleven. Het doet er niet toe welke huidskleur je hebt, wat jouw voorkeuren zijn, welke godsdienst voor jou belangrijk is of hoe je eruit ziet ... Diversiteit, dat is voor ons een rijkdom!

We trekken er de hele week op uit, op weg naar nieuwe avonturen. Genieten van de frisse lucht in de duinen en vooral… Oostende zal voelen dat wij er zijn!

Een rijk gevarieerd en kleurrijk programma staat je te wachten. Sport, zang, toneel, dans en creaworkshops. Maar ook thematische ateliers om te leren nadenken en debatteren over de actualiteit. We doen grote teamspelen en houden bonte avonden met film, een “talentenjacht”, kampvuur en…de rest verklappen we nog niet!

Het hele kamp door werken we allemaal samen aan een echt groots project. Vorig jaar draaiden we een film tegen de investering van 6 miljard euro in de aankoop van nieuwe gevechtsvliegtuigen. En dit jaar? Verrassing…!

Praktisch

• Wanneer ? Van zondag 3 april tot vrijdag 8 april
  • Waar ? Centrum “Ons Volk” in Bredene. We organiseren gezamenlijk vertrek vanuit verschillende steden.
  • Hoeveel kost het ? 75 euro. Of 85 euro als ‘solidaire deelnameprijs’ als je een bijdrage wilt leveren zodat iemand die het minder breed heeft, ook mee op kamp kan gaan.

Op ons Facebook Event vind je meer informatie en kan je het nieuws over het kamp volgen !

Om je in te schrijven, vul je gewoon dit inschrijvingsformulier in.

Download hier de flyer.

Als je nog vragen hebt, kan je natuurlijk ook gewoon één van onze verantwoordelijken contacteren:

•  Brussel: Jolinde 0473 89 29 07
  • Antwerpen: Mara  0476 43 24 78