Protestparade op 19 oktober: ontdek het campagnemateriaal van de PVDA

Op 19 oktober organiseert de PVDA een 'protestparade', een strijdbare en creatieve mars als schot voor de boeg van de nieuwe regering: dit jaar is het jaar van het sociale verzet. Ontdek de visuals en de affiches die jullie kunnen helpen om deze campagne te promoten.Op dinsdag 2 september presenteerde de PVDA haar najaarscampagne. Nieuwe regeringen staan in de steigers. Ze bereiden een lawine aan zware inleveringsmaatregelen voor. En jawel, opnieuw op de kap van de werkende bevolking.

Met andere woorden: een nieuw seizoen van sociale strijd is bij deze geopend. Halverwege oktober zal de federale regering allicht op de proppen komen met haar regeringsverklaring. Op 19 oktober organiseert de PVDA een ‘Protestparade’, een strijdbare en creatieve mars als schot voor de boeg van de regering: dit jaar is het jaar van het sociale verzet. U kan uw steentje bijdragen door deel te nemen aan de actie en de visuals van de Protestparade (affiche, Facebook banner…) massaal te verspreiden.

Lees hier het interview met Peter Mertens, voorzitter van de PVDA, over de politieke en sociale inzet van dit najaar

Lees meer over de presentatie van de najaarscampagne en de protestparade

De Facebookbanner die je kan gebruiken als jouw omslagfoto

Download de banner hier