Vertel mee het verhaal van de stakingen

han Soete

Beschik je over een smartphone, digitaal fototoestel, tablet, … dan kan je aan de slag.  Neem een paar foto’s van je piket, actie, barbecue aan het piket, … en deel ze op de sociale media. Als we allemaal de hashtags #1dec & #hetsociaalverzet gebruiken dan kan iedereen de staking volgen van minuut tot minuut.

We willen iedereen aanmoedigen om mee te helpen het verhaal te vertellen van de stakingen en acties tegen de regering Michel - De Wever.

Beschik je over een smartphone, digitaal fototoestel, tablet, … dan kan je aan de slag. Neem een paar foto’s van je piket, actie, barbecue aan het piket, … en deel ze op de sociale media.  Als het Egyptenaren in 2010 lukte om hun Arabische lente via de sociale media te delen met de rest van de wereld dan moet ons dat in België vier jaar later zeker ook lukken.

Heb je nog geen ervaring met die sociale media, gebruik dan het weekend om dat te oefenen, je zal snel merken dat de andere gebruikers je graag verder helpen om die sociale media te ontdekken en te leren gebruiken.