Go left!-meeting in Turnhout

130 à 140 mensen vulden de zaal Meuletiende vrijdagavond 17 januari. Ze zaten er wat opeengepakt, maar haalden toch nog net genoeg zuurstof om anderhalf uur lang te luisteren en te kijken. Peter Mertens maakte er, mede dankzij slides, video- en filmbeelden op groot scherm inderdaad een boeiende avond van. "Het was technisch echt professioneel, de PVDA moet ook op dat punt niet onderdoen voor de grote partijen", vertelde Hassan en een andere aanwezig was dan weer vol lof voor de vlotheid en het lef van de presentatrice.

"Als je Peter hebt horen vertellen hoe de PVDA de zaken analyseert en welke alternatieven ze voorstelt, dan kun je toch niet anders dan voor die partij stemmen!" concludeerde iemand tijdens de aftermeeting-drink.

Waaruit mag blijken dat de PVDA in de regio Turnhout haar kiescampagne straks met een goede uitvalsbasis zal mogen aftrappen.

Volgende activiteit om naar uit te kijken is de 'Streekbierenavond" van 21 februari, waar een PVDA-kandidaat de resultaten van de enquête - 41.420 antwoorden! - komt voorstellen. En samen met de geïnteresserden van de regio brainstormen hoe we de boodschap uit die enquête omzetten tot speerpunten van het kiesprogramma van de PVDA. Iedereen opnieuw welkom in zaal Meuletiende in Turnhout.